CiS
Wybierz kategorię
NOWE (7)
SCIENCE (21)
WKRÓTCE W SPRZEDAŻY (0)
Ostatnio oglądane
Towar dnia
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Zakazana psychologia. Tom 2.
Wydawnictwo: CiS
W świetnie przyjętym przez czytelników pierwszym tomie Zakazanej psychologii (opatrzonym podtytułem Pomiędzy nauką a szarlatanerią), książce, która ukazała się w roku 2009, Tomasz Witkowski pisał o grzechach psychologii akademickiej, grzechach terapeutów i ekspansji psychobiznesu oraz o słynnej prowokacji wobec magazynu „Charaktery”, której był autorem. Zapowiedział też, że Ciąg dalszy nastąpi…
Po czterech latach obietnica została spełniona i oto z Zakazanej psychologii. Tom II możemy dowiedzieć się między innymi, czy i kiedy (oraz dlaczego) psychologia staje się kultem, jakie grzechy mają na sumieniu terapeuci dzieci (przynajmniej reprezentanci niektórych szkół tej profesji) i czym grozi kontakt z psychologiem biegłym sądowym.
 Cechy produktu
Ilość stron
432
Okładka
twarda, zintegrowana
Format
122*195
Rok wydania
2013
Język
polski
Cena
Produkt archiwalny
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
RUSSELL BLACKFORD,
* Co zostaje z moralności, jeśli odrzucimy boga? * Jaki jest cel życia, jeśli nie ma boga? * Jeśli nie wierzysz w boga, jak w ogóle możesz być czegokolwiek pewien? * Do kogo człowiek ma zwrócić się w kłopotach, jeśli bóg nie istnieje? * Kto nagrodzi dobro
Janusz A. Majcherek
Książka w sposób zwięzły i przystępny rozbija religijne iluzje, ukazując możliwość dojrzałej i odpowiedzialnej obecności w świecie bez konieczności odwoływania się do pozaziemskich autorytetów. Lektura obowiązkowa dla wierzących i ateistów.
Richard Dawkins
Apetyt na cuda to pierwszy tom wspomnień, które profesor Dawkins postanowił przygotować z okazji swoich siedemdziesiątych urodzin (tom drugi ukaże się w polskim przekładzie jesienią 2016).
Produkty z tej samej kategorii
Scott O. Lilienfeld et al.
Scott O. Lilienfeld et al.
Skąd się biorą psychologiczne mity i dlaczego niektóre z nich są groźne, jak nie dać się uwieść poppsychologii i dlaczego w psychologii fakty są zwykle znacznie ciekawsze od fikcji – na te pytania odpowiada 50 wielkich mitów psychologii popularnej.
Scott O. Lilienfeld et al.
• Jeśli chcesz wiedzieć, co naprawdę ma sens w tych wszystkich neuromarketingach, neuroedukacjach i innych „neuroproduktach” – przeczytaj koniecznie. A przy okazji dowiesz się, o czym myśli martwy łosoś… „The National Reveue”
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
(c) by Wydawnictwo CiS & Studio Gonzo
Aktualna Data: 2025-05-19 23:32
Data Ostatniej Aktualizacji: 10.11.2018