CiS
Wybierz kategorię
NOWE (4)
SCIENCE (19)
WKRÓTCE W SPRZEDAŻY (0)
Ostatnio oglądane
Towar dnia
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Zakazana psychologia. Tom 2.
Wydawnictwo: CiS
W świetnie przyjętym przez czytelników pierwszym tomie Zakazanej psychologii (opatrzonym podtytułem Pomiędzy nauką a szarlatanerią), książce, która ukazała się w roku 2009, Tomasz Witkowski pisał o grzechach psychologii akademickiej, grzechach terapeutów i ekspansji psychobiznesu oraz o słynnej prowokacji wobec magazynu „Charaktery”, której był autorem. Zapowiedział też, że Ciąg dalszy nastąpi…
Po czterech latach obietnica została spełniona i oto z Zakazanej psychologii. Tom II możemy dowiedzieć się między innymi, czy i kiedy (oraz dlaczego) psychologia staje się kultem, jakie grzechy mają na sumieniu terapeuci dzieci (przynajmniej reprezentanci niektórych szkół tej profesji) i czym grozi kontakt z psychologiem biegłym sądowym.
 Cechy produktu
Ilość stron
432
Okładka
twarda, zintegrowana
Format
122*195
Rok wydania
2013
Język
polski
Cena
Ilość
49,90 zł
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Andrzej Bobkowski
Jedna z najważniejszych polskich książek XX wieku.
Paweł Michalak
Polska odpowiedź na "Boga urojonego". A raczej polskie do tej głośnej książki uzupełnienie. Autor, podobnie jak Richard Dawkins jest biologiem (profesorem genomiki). Jest też miłośnikiem historii. Trudno się dziwić, że przy takim wykształceniu i pasji nie jest miłośnikiem Kościołów i religii...
Janusz A. Majcherek
Książka w sposób zwięzły i przystępny rozbija religijne iluzje, ukazując możliwość dojrzałej i odpowiedzialnej obecności w świecie bez konieczności odwoływania się do pozaziemskich autorytetów. Lektura obowiązkowa dla wierzących i ateistów.
John Morreall, Tamara Sonn
50 mitów o religiach to przygotowane przez dwójkę cenionych religioznawców opracowanie poświęcone powszechnie podzielanym – fałszywym lub błędnym – przekonaniom o roli, funkcjach i znaczeniu religii w życiu ludzkich społeczności, a także o treści i genezi
Produkty z tej samej kategorii
Scott O. Lilienfeld et al.
• Jeśli chcesz wiedzieć, co naprawdę ma sens w tych wszystkich neuromarketingach, neuroedukacjach i innych „neuroproduktach” – przeczytaj koniecznie. A przy okazji dowiesz się, o czym myśli martwy łosoś… „The National Reveue”
Scott O. Lilienfeld et al.
Skąd się biorą psychologiczne mity i dlaczego niektóre z nich są groźne, jak nie dać się uwieść poppsychologii i dlaczego w psychologii fakty są zwykle znacznie ciekawsze od fikcji – na te pytania odpowiada 50 wielkich mitów psychologii popularnej.
Scott O. Lilienfeld et al.
Zbigniew Pietrasiński
Nowy Renesans i ożywcza autokreacja. Czy czeka nas dobra przyszłość? Esej znanego psychologa, jednego z założycieli Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
(c) by Wydawnictwo CiS & Studio Gonzo
Aktualna Data: 2019-05-20 02:52
Data Ostatniej Aktualizacji: 10.11.2018