Do strony głównej Wydawnictwa CiS
Wybierz kategorię
Varia (17)
WKRÓTCE W SPRZEDAŻY (0)
Ostatnio oglądane
Towar dnia
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Rynkowy umysł
Wydawnictwo: CiS
ISBN: 978-83-61710-00-4
Liczba stron: 460
Oprawa: twarda
Format: 122 * 195
Rok wydania: 2009
Język: polski

Michael Shermer, autor kilkudziesięciu książek, stały współpracownik „Scientific American” (w Polsce ukazującego się jako „Świat Nauki”), wydawca magazynu „Skeptic” i założyciel Skeptic Society, a wreszcie wykładowca ściągający na swoje zajęcia tysiące słuchaczy, tym razem wprowadza nas w świat ewolucyjnej ekonomii, a raczej w świat nowej zupełnie dyscypliny naukowej – neuroekonomii.

Cena
Ilość
49,00 zł
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zbigniew Pietrasiński
Nowy Renesans i ożywcza autokreacja. Czy czeka nas dobra przyszłość? Esej znanego psychologa, jednego z założycieli Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej
Marcin Ryszkiewicz
Pochodzenie człowieka i nasza, czyli gatunku Homo sapiens, wyjątkowość, a tak-że szczególny charakter i specyficzna historia planety, na której żyjemy, to problemy od wieków nurtujące filozofów, a od chwili narodzin współczesnej nauki, czyli już od kilku
Steve Stewart-Williams
To ważny i potrzebny głos w toczącej się dyskusji o relacjach między nauką a religią. George Lăzăroiu, „Review of Contemporary Philosophy"
RUSSELL BLACKFORD,
* Co zostaje z moralności, jeśli odrzucimy boga? * Jaki jest cel życia, jeśli nie ma boga? * Jeśli nie wierzysz w boga, jak w ogóle możesz być czegokolwiek pewien? * Do kogo człowiek ma zwrócić się w kłopotach, jeśli bóg nie istnieje? * Kto nagrodzi dobro
Produkty z tej samej kategorii
Richard Dawkins
Autor "Boga urojonego" i "Samolubnego genu" opowiada o tym, dlaczego nauka - i natura - jest ciekawsza i wspanialsza niż wszystkie mity i religie.
Scott O. Lilienfeld et al.
Skąd się biorą psychologiczne mity i dlaczego niektóre z nich są groźne, jak nie dać się uwieść poppsychologii i dlaczego w psychologii fakty są zwykle znacznie ciekawsze od fikcji – na te pytania odpowiada 50 wielkich mitów psychologii popularnej.
Scott O. Lilienfeld et al.
• Jeśli chcesz wiedzieć, co naprawdę ma sens w tych wszystkich neuromarketingach, neuroedukacjach i innych „neuroproduktach” – przeczytaj koniecznie. A przy okazji dowiesz się, o czym myśli martwy łosoś… „The National Reveue”
Jerome K. Jerome
Kontynuacja "Trzech panów w łódce".
Tomasz Witkowski
Jak i dlaczego psychologia i psychoterapia staje się kultem i oszustwem? Jak się bronić przed oszustami podającymi się za terapeutów? Jak nie dać się zniszczyć psychologom biegłym sądowym? Na te pytanie odpowiada doktor Tomasz Witkowski
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
(c) by Wydawnictwo CiS & Studio Gonzo
Aktualna Data: 2018-01-19 08:40
Data Ostatniej Aktualizacji: 10.10.2017